Ady és kora projekthetünk második napján Budai Viktória, a Nicolas Schöffer Gyűjtemény vezetője volt a segítőnk, aki Szimbolizmus és szecesszió címmel tartott virtuális előadást diákjainknak, amit egy online teszt követett. Ezt, nagy örömünkre, 221-en ki is töltötték.

Az emelt szintű magyarórán a végzősök elképzelték, hogyan jelennének meg Ady múzsái a közösségi hálón és megszerkesztették a témához kapcsolódó egyéni profilokat.

A 12. B osztály egy budapesti virtuális sétán barangolhatta be Ady életének meghatározó helyszíneit Kádár Annának,  a Petőfi Irodalmi Múzeum munkatársának segítségével. Sok érdekességet megtudhattak a tanulók a költő magánéletéről, szokásairól, a korabeli nagyvárosi életről.

A 11. osztályos történelem fakultációs csoport 1908-ba tett időutazást, a “Délibábok országába”. Felidézték a költő leghíresebb versesköteteit, a korszak zenei vonatkozásait, az akkori tudományos fejlődést, a színház-és filmtörténet meghatározó elemeit. Természetesen a századforduló történelmi eseményei és személyiségei is górcső alá kerültek.

Informatikaórákon a diákok programozási feladatot kaptak: egy Ady-kvízt készítettek, melynek során bővítették programozási ismereteiket.